Chevy Trailblazer SS Forum banner

1 - 20 of 1967 Posts

·
Premium Member
06 TBSS 2WD
Joined
·
3,187 Posts
Discussion Starter #1
WHAT??... No Love for the White ones????

I see there is a sticky for every damn color except white. Thats weird since White ones are the fastest.... LOL!!! Come on mods, make it a sticky!:dunno:
 

·
Premium Member
2006 Trailblazer SS
Joined
·
1,423 Posts
HAH! even the yellow ones have a thread and white dosent !!!!! dosent that tell you how UGLY and SLOW white is :jackoff::bum::fist:
 

·
Premium Member
06 TBSS 2WD
Joined
·
3,187 Posts
Discussion Starter #6
It doesn't get much prettier than this rite here fellas!! LOL!! Maybe not the fastest, but damn sure the sexiest!
 

·
Premium Member
Joined
·
1,461 Posts

·
Premium Member
06 TBSS 2WD
Joined
·
3,187 Posts
Discussion Starter #11
Alvin, I had Jay Lind here on the forum paint them for me.
 

·
Premium Member
Joined
·
1,481 Posts
White is always faster.... except for mine :)



here is mine from the track last weekend... I know I was the only one running 13's with a trailer hitch a baby seat and a stroller in back!

 

·
Super Moderator
06 AWD TBSS
Joined
·
14,992 Posts
White is always faster.... except for mine :)



here is mine from the track last weekend... I know I was the only one running 13's with a trailer hitch a baby seat and a stroller in back!

But sure looks good going down that track. :cheers1:
 

·
Yes... I know I'm short
'07 TBSS 2WD
Joined
·
7,015 Posts
Thanks a lot Bass22, you're making more work for me... Alvin has now commissioned me to make his headlights look like yours :asshole: LOL

:cheers1:
Haha!

Pics are lookin' good guys!
 
  • Like
Reactions: mrslammo

·
Premium Member
2006 TBSS AWD
Joined
·
1,655 Posts
Meh, my work truck is white. I spend most of my life in it, if my personal vehicle is white I'd kill myself.
 

·
Premium Member
06 TBSS 2WD
Joined
·
3,187 Posts
Discussion Starter #20
Thanks a lot Bass22, you're making more work for me... Alvin has now commissioned me to make his headlights look like yours :asshole: LOL

:cheers1:

Your welcome! lol!!! It really cleaned up the front on mine. I love em'.
 
1 - 20 of 1967 Posts
Top